Felelős marketing - CSR

Fenntartható fejlődés

Sokat hangoztatott, most éppen inkább divatos, mint hippi kifejezés. Trend ide vagy oda, ezzel a kérdéssel gazdasági okok miatt is érdemes foglalkozni. Környezeti, gazdasági és társadalmi hatás tekintetében egy vállalat sem függetlenítheti magát - főleg, hogy egyre több és komolyabb szabályozásnak egyébként is meg kell felelnie. Energiahatékonysági vagy éppen saját környezet program bevezetésével mindenki nyerhet és még a költségek is csökkenthetőek.

CSR programok

Szintén egy erősödő terület, ami körül rengeteg vita folyik. Rendezvényeket, sőt már felsőfokú képzést is tartanak ezen a szakterületen - ami pár évvel ezelőtt még erős túlzással minősült széles körben elismert szakterületnek. Ma már magára valamit is adó komoly vállalatnál, szinte kötelező egy hiteles CSR program felmutatása. Egyszerre izgalmas és rizikós fejlesztési terület, ahol a kulcsszó a hitelesség és az erre épülő szintén hiteles kommunikáció.

Együttműködési lehetőségek

  • Szakmailag megalapozott CSR program tervezése,
  • kivitelezés támogatás
  • és kommunikációs stratégia.
Meggyőződésünk, hogy egy jól felépített programmal, tényleg mindenki nyerhet és a hozzáadott értékek mellett konkrét, mérhető eredményeket is fel lehet mutatni.
Természetesen a kötelező előírásokat sem hagyjuk figyelmen kívül...
 
Ebben a témában különösen fontos a személyes találkozás, ezért örömmel megismerjük az Önök vállalatát és a benne rejlő lehetőségeket is.
 
 
Egy látványos és hatásos felelősségvállalás (civil kezdeményezésre):